Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Regulamin sklepu internetowego DOPALENIA
§1.
Ogólne
1. Właścicielem sklepu jest firma Gabimix mieszcząca się w Konstantynowie Łódzki 95-050 przy ulicy Pl.Kościuszki 20.
2. Do każdego zakupu otrzymasz paragon, jeśli życzysz sobie Fakturę Vat zaznacz ją w formularzu Informacje o płatnościach i wysyłce.
3. Ceny w sklepie są cenami brutto.
4. Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat.
§2.
Zamówienia.
1. Zamówienia można składać przez sklep internetowy, emailem lub telefon.
2. Sklep może odstąpić od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane, w odpowiednim formularzu znajdującym się na stronach sklepu, będą niepełne lub błędne.
§3.
Płatność.
1. Przelewem bankowym na konto sklepu - płacisz po złożeniu zamówienia. Numer konta przyślemy Ci w mailu, potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana dopiero, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto.
Na płatność czekamy 7 dni, w przypadku nieuregulowania płatności w tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
2. Systemem transakcyjnym Platności.pl szybkie płatności.
3. Płatność przy odbiorze: należność gotówką pobiera kurier,listonosz lub pracownik urzędu pocztowego w chwili odbioru przesyłki.
§4.
Dostawa.
1. Dostawa jest realizowana za pomocą; Poczta Polska, Kurier, Inpost lub odbiór osobisty, sposób dostawy wybiera klient w odpowiednim formularzu.
2. Koszt wysyłki ustalany jest na podstawie gabarytów towarów zakupionych w sklepie, po dodaniu produktu do koszyka wystarczy przejść do koszyka wtedy zostanie wyświetlony aktualny koszt dostawy.
3. Aktualny cennik wysyłek tutaj.
4. Sklep realizuje wysyłki zagraniczne z pominięciem tytoni i papierosów prosimy o wcześniejszą informację w celu uzgodnienia kosztów wysyłki.
§5.
Kody rabatowe.
1. Kody rabatowe wystawione przez sklep nie uwzględniają tytoni i papierosów.
§6.
Ochrona danych osobowych.
1. Klient składając zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez właściciela Sklepu w celach związanych z realizacją zamówienia.
2. Właściciel Sklepu przetwarza dane osobowe Klientów z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa i zapewnia Klientowi prawo wglądu i poprawiania jego danych osobowych, a także zobowiązuje się zaniechać przetwarzania tych danych w razie wniesienia przez Klienta stosownego żądania.
3. Klient przy składaniu zamówienia może wyrazić zgodę na otrzymywanie od sklepu dopalenia materiałów informacyjnych,w tym biuletynu handlowego.
§7.
Reklamacje
Opis procedury reklamacyjnej.
1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy na adres e-mail, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
2.Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
3.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Odstąpienie od umowy.
1.Kupujący może zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymaniu przesyłki.
2.Prosimy wypełnić formularz zwrotu towaruwzór tutaj, lub napisać emaila.
3.Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
4.Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.